Stell av gravsteder
Skien kirkelige fellesråd tilbyr stell av gravsteder for de som har behov for dette.
Vi har i hovedsak to typer stellavtaler:
- Stell av gravsted med fond.
- Årlig fakturert stell avtale.
Stellet utføres av kirkegårdsbetjeningen på hver enkelt kirkegård, etter nærmere avtale, og administreres fra kirkevergens kontor.
Før et stell kan settes i gang må det lages en stellavtale som viser hva stellet skal omfatte. Når avtalen er skrevet og sendt vår administrasjon, blir den lagt inn i vårt gravregister. Avtalen må være gjort før 1. april for at stellet skal kunne igangsettes innenfor samme år.
For å inngå en stellavtale ta kontakt med kirkekontoret 35 58 11 80, eller last ned avtaleskjema nedenfor. Skjemaet kan ikke fylles ut direkte på netttsiden, men må tas ut for utfylling og sendes oss via e-post kirkevergen@skien.kommune.no, eller post/leveres til Schweigaards gate 11, 3717 Skien.
Relaterte dokumenter